Medisin for å få blodårene synlige?

Dette svaret er mer enn ett år gammelt. Endringer i lov- og regelverk kan ha skjedd siden publisering.

Det jeg lurer på er om det finnes noe medisiner eller noe annet man kan gjøre for å få tilbake blodårene i armene etter å ha vært heroinmisbruker over lengre tid.
Jeg har ikke en eneste synlig blodåre på armene og synes dette er litt kjedelig. Har de forsvunnet? Har ikke hatt en synlig blodåre på så lenge jeg kan huske, og som sagt lurer jeg på om det er noe man kan gjøre eller noe medisin en kan ta for at de skal komme tilbake. Hadde satt pris på ett svar. Godt nytt år!
Mann, 25 år fra Hedmark.

Vi vil anbefale deg å ta kontakt med din fastlege da det er rett person å spørre om hva som kan gjøres i ditt tilfelle.

Var du fornøyd med svaret? Gi oss tilbakemelding her!

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! Dersom ditt spørsmål gjelder vanlig bruk av medisiner, må vi dessverre be deg ta opp dette med lege eller annet helsepersonell. Det blir en type rådgivning vi ikke kan gi.

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! Dersom ditt spørsmål gjelder vanlig bruk av medisiner, må vi dessverre be deg ta opp dette med lege eller annet helsepersonell. Det blir en type rådgivning vi ikke kan gi.

fant du ikke det du lette etter?

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! Dersom ditt spørsmål gjelder vanlig bruk av medisiner, må vi dessverre be deg ta opp dette med lege eller annet helsepersonell. Det blir en type rådgivning vi ikke kan gi.