Anonym spørreundersøkelse

Svar på spørsmål om din rusmiddelbruk, og bli med på å forme fremtidens rusmiddelpolitikk!

Anonym undersøkelse

Svar på spørsmål om din rusmiddelbruk, og bli med på å forme fremtidens rusmiddelpolitikk!

Amfetamin og ereksjonssvikt

Dette svaret er mer enn ett år gammelt. Endringer i lov- og regelverk kan ha skjedd siden publisering.

Har egentlig ikke et spørsmål, men tenkte bare jeg skulle kommentere svaret på Amfetamin og ereksjonsprobleme . Svar er helt feil. Innskrumpning av penis når man tar amfetamin skjer nesten hver gang. Det kalles "makka-pikk", og er bare å spørre nærmeste amfetaminbruker om. Tenkte bare jeg skulle si det.
Gutt, 20 år fra Akershus.

At ereksjonssvikt er en bivirkning ved amfetaminbruk er ikke noe vi kjenner til at er dokumentert gjennom forskning. Vi har imidlertid fått noen henvendelser om dette fenomenet, og på grunnlag av dem kan det tyde på at dette er et problem for noen, kanskje spesielt ved langtidsbruk av amfetamin.

Innlegget over var for øvrig en kommentar til dette tidligere svaret her på vår hjemmeside.

Var du fornøyd med svaret? Gi oss tilbakemelding her!

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.  

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.  

fant du ikke det du lette etter?

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.