Hei, har en æ kjenner som akkurat har hatt psykose for noen måneder siden, og hun har enda ikke kommet,helt til sæ sjøl igjen, hun e enda redd for å gå ut, føler at alle stirre på henne, å hun hører lyder, å trur at Ex er ut etter henne! Hun tror også at jeg å hun har byttet rolle,(hun trur jeg har tatt hennes personlighet, å hun har fått min) er redd for at hun kan bli værre, va kan jeg gjøre, at ho får ordentlig hjelp? Å va trenger hun for å få det bedre?