Hei, jeg har et rusproblem. Også har jeg tidligere vært i kontakt med helsetjenester og ikke følt noe påvirkning via dette. Da var ikke problemet rus men heller mental helse. For meg er Kokain problemet og opplever denne avhengigheten ved inntak av alkohol. Har dere noen tips til hvordan jeg kan motstå dette «kravet» for rus. Samtidig som jeg fortsatt kan være en del av gutta og være med å drikke..? Er også ruset nå desverre. Derfor denne meldingen kanskje er litt rar formulert.