Har ei venninne som i flere pr har ruser seg på paralgin forte. Nå er hun blitt hekta på Subutex og var vitne til at hun tok 2x80mg på under 2 timer. Hun virket mindre rusa enn jeg frykta! J Hun er ikke i LAR, kjøper av andre. Er det virkelig sånn at hun MÅ ha 2? Vet om en som tar 1stk – han har vært i LAR i over 10 år, og sier at å ta 2, er unødvendig egentlig..?