Hei. Jeg har brukt paralgin forte ca i 2 år nå. Startet med 1 tablett og nå kan jeg ta 4 stk samtidlig daglig. Vil så gjerne slutte og legen min sier nå er det stopp på å skrive ut flere reresepter. Jeg har igjen 10 tabletter. Må trappe ned drastisk og redd for absistenser. Lønner det seg da å ta to tablette i 5 dager eller 1 tablett i 10 dager før slutt?