Hei
Jeg har drukket 40 liter vin og 2,1 liter sprit på 14 dager.Har litt abstinenser som kvalme, litt skjelving samt mye svetting, men føler det gir seg gradvis. Vet dette ikke var spesielt bra eller smart. Kan jeg oppleve lang tids nedtrapping eller går dette over av seg selv?Sluttet brått å drikke, leste en plass at ene bør trappe ned med annen alkohol men jeg er usikker på om det er bedre. Enn å bare kutte det ut