Hei, jeg er en jente på 18 år, er 164cm høy og veier noe mellom 43/44kg. Jeg har hatt amfetamin som hoved rusmiddel siden 28 Januar, kom den dagen ut fra avrusning men havna rett på igjen. Startet vell med 0,5-1g om dagen, trappa så opp til 1,5-2g om dagen og tar nå mellom 3-3,5g om dagen, noen ganger 4g dersom jeg har nokk til det. Merker at tolleransen min har blitt ekstremt høy fordi virkningen er ikke det samme med mindre jeg tar over 5g, kan da føle litt på virkningen før jeg blir veldig fysisk uvell fordi jeg da har klart å ta for mye.
Jeg lurer på hva jeg evt kan forvente av abstinenser fysisk og psykisk etter daglig bruk siden 28 Januar i disse dosene?