Hei!
Jeg drikker 2-3dl vodka (37.5%) hver ettermiddag/kveld. Er i 100% jobb (i realiteten mer), og får ofte skryt av ledelsen for det gode arbeidet jeg utfører. Var sjef i foregående jobb, men trives absolutt best som ansatt. Er umåtelig tilfreds med livssituasjonen min. I tillegg er jeg særs fysisk aktiv hele dagen. Mange tunge løft, 10-14 tusen skritt + en betydelig mengde kontor, med ansvar der hjernen får trimmet seg. Jeg nyter hver eneste dag, men vet også at mitt inntak er skadelig. Ønsker for øyeblikket å redusere det, men på sikt eliminere det. Av disse årsaker ønsker jeg å be om råd. Mitt inntak er det eneste aspektet av livet mitt der jeg mangler tilstrekkelig disiplin til å kunne forandre situasjonen jeg befinner meg i momentant. Mange takk på forhånd, og ønsker vedkommende som leser dette en god dag.