Er benzoavhengig og har ikke lyst leve uten de men jeg får ikke resept. Nå har jeg hatt flere nedtrappinger der de skal ha meg ned til 0. Det funker ikke fordi jeg føler det virkelig hjelper. Uansett hva de sier om at det ikke virker i lengden. Det er en rusfølelse i begynnelsen ja men folk tror de ikke virker lenger når de ikke føler rusen. Men jeg bryr meg om at jeg slipper slite med alvorlig angst. For det funker fortsatt på angst hele veien. Det er som antidepressiva. Noen folk får en type rus av de i starten også blir ting som om det er normalt igjen. Så hvorfor blir de pillene hevet etter meg men at jeg vil ha noen få valium i mnd. Ikke hver dag en gang det får jeg bare nei på??…. Altså jeg har ikke råd også må jeg ha abstinenser og håpe på at jeg ikke havner i delir…. Det er farlig å bare kutte ut benzo men så er antidepressiva å? Antidepressiva trigget en manisk reaksjon når jeg trappet ned og jeg har ikke bipolar. Hva er det som er så grusomt med benzo? Når man faktisk tar det som medisin og det er mye mye mye mer effektivt en antidepressiva som gjør deg helt nummen og lat og man gidder ikke gå i terapi mens med valium så åpnet jeg meg mye mer og vil ordne ting i livet mitt? Det er så jævlig for meg at jeg må kjøpe ulovlig at om jeg plutselig ikke får tak i og ikke finner noe så vurderer jeg selvmord ovenfor å må leve uten de…. De eneste som sier de ikke funker er leger mens venner og folk rundt meg sier at jeg har virket mye friskere etter å ha brukt over lengre tid!?!?!?! Hvordan får jeg en forbanna resept??? Så jeg ikke må gå bli ranet osv bare for å leve??????????