Jeg går på urinprøver ,for å få og nå beholde lappen, hos legen. Har hatt først 6mnd med ukentlig prøver, deretter stikk prøver og har snart hatt 2 år sammenhengende negative prøver. Frem til nå, har ikke fått svaret, men vet det er positivt på sobril som jeg får på resept fra legen. Problemet er at jeg har tatt en større dose en det som er forenlig med lappen. Ikke ekstremt men litt mer enn det som er lovlig Hva kan jeg forvente meg? Kommer jeg til å miste lappen nå?